Oyuncular

Pulsar

Bir köpek için olabilecek en üst düzeyde zeka ve akla sahip, genç bir dişi Kurt Köpeği. Son derece iyiliksever, sevgi dolu, duygulu ve hassas bir hayvan. Ama yeri geldiğinde son derece atik ve çevik, koşmakta ve zıplamakta usta, her tehlikeye anında yetişen, kötüleri mutlaka cezalandıran cesur bir köpek. İnsanlara, özellikle çocuklara son derece yakın; onların tüm sorunlarına karşı duyarlı, bazen de muzip ve şakacı. Diğer kahramanımız Çağlar ile sevgi dolu bir arkadaşlık ve dostluk ilişkisi var.

Aslında köpeğimiz, bebeklik ve ilk gençlik günlerini yaşlı bir adamın yanında geçirmiş, çok sevdiği bu adama bekçilik ve yoldaşlık etmiştir. Ancak yaşlı sahibinin ölümüyle açıkta kalmış, daha sonra ona sözde sahip çıkan yakın akrabaların elinde eziyet dolu günler geçirmiş, sonunda onların elinden kaçarak özgürlüğünü ilan etmiştir. Ve bu arada sokaklarda oldukça zorlu günler geçirmiştir.

Küçük Çağlar’la parkta ilk karşılaşmalarında, boynunda ve ayaklarında yara izleri vardır. Çağlar onunla yakından ilgilenir, yaralarını sarar, karnını doyurur ve böylece aralarında derin bir dostluk oluşur. Çağlar’ın en büyük dileği bir köpeğe sahip olmaktır; ancak ailesi asla evde köpek istememektedir. Ama Pulsar, ne yapar eder, yardımsever ve sıcak halleriyle kendini bu yuvaya kabul ettirir.

Tabii evde en iyi Çağlar’la anlaşır. Evin annesi Nermin, hayatı boyunca evde köpek olmasına karşı çıkmış, son derece titiz bir kadındır; bu yüzden Pulsar’la tatlı sert sürtüşmeler yaşar. Evin babası Orhan ise, Pulsar’ı çok sevmekle birlikte, onun istemeden yarattığı sorunlardan tedirginlik duymaktadır. Pulsar’ın evin kızı Tuğçe’yle ise yıldızı asla barışmaz. Köpekleri zaten sevmeyen Tuğçe, bir de sevgilisi Boğaç’ı kendisinden uzak tutmaya çalışınca, Pulsar’dan iyice nefret eder.

Pulsar, sadece evin değil, aynı zamanda mahallenin de sevgilisidir. Çünkü sadece eve değil, bütün mahalleye göz kulak olmakta, onları tehlikelere karşı uyarmakta, gerektiğinde korumakta, bazen yaşlılara yoldaşlık etmekte, bazen çocukları eğlendirmekte, hatta sabahları bakkalın önüne bırakılan ekmeklere ve sütlere bile bekçilik etmektedir. Çağlar, böyle bir köpeği olduğu için gurur duymaktadır.

Çağlar

Orta halli bir ailenin 11 yaşındaki en küçük çocuğu. Ev kadını annesi Nermin, nakliyeci babası Orhan ve ablası Tuğçe’yle birlikte, orta halli bir mahallede, bahçe içinde eski müstakil bir evde yaşamaktadır.Çağlar çalışkanlığıyla, dürüstlüğüyle, davranışlarıyla örnek bir çocuktur. Aile ilişkilerine çok önem vermekte, onları üzmemek için elinden geleni yapmaktadır. Oynamayı eğlenmeyi sevmektedir, ama onun için okumak da önemlidir. Çok okuduğu için aynı zamanda bilgili bir çocuktur. Özellikle hayvanlara ve uzaya meraklıdır. Odasındaki büyük boy oyuncak hayvanlar, duvarlardaki resimler, hep onun hayvan sevgisini yansıtır. Uzayla ilgili kitapları ve penceresinin kenarında duran küçük teleskopu ise, onun uzaya olan merakının göstergesidir. Son zamanlarda aklını Pulsar adlı nötron yıldızlara takmıştır ve kitaplarla, teleskopla kendini onları incelemeye vermiştir.

Ancak Çağlar, ağır başlı yapısıyla, yalnızlık çekmektedir. Mahallede bir türlü sosyalleşememekte, arkadaşlarının haylazlıklarına ayak uyduramamakta, hatta ailesinin sözünü fazla dinlediği için “muhallebi çocuğu” diye alaya alınmakta, bu yüzden de kendini biraz ezik ve dışlanmış hissetmektedir. En üzücü tarafı ise, hoşlandığı ve arkadaş olmak için can attığı Burcu’ya kendini gösterememesidir.

İşte bu yüzden Çağlar, geceleri odasında küçük teleskopuyla yıldızlara baktığında, onlardan bir köpek dilemektedir. Çünkü gerçek bir köpeğe, yani gerçek bir dosta çok ihtiyacı vardır. Nitekim bir müddet sonra, yine mahalledeki çocuklar tarafından ezildiği ve dışlandığı bir gün, karşısına bir Kurt Köpeği çıkar, onunla kısa zamanda dost ve arkadaş olur. Çağlar, yıldızlara olan ilgisinden ve onların dileğini yerine getirdiğine inandığından, köpeğine Pulsar adını takar.

En başta Çağlar, evde bir köpek istemeyen ailesiyle, Pulsar yüzünden çatışır. Ailesini üzmekten çekinen ama Pulsar’ı da kaybetmek istemeyen Çağlar, arada kalarak oldukça sıkıntılı günler geçirir. Pulsar’ı eve kabul ettirmek için akla karayı seçer; ama sonunda Pulsar’ın da yardımıyla bu sorunu çözer.

Ve bu güzel köpek sayesinde, Çağlar’ın özgüveni artar, mahallede itibarı yerine gelir, hızla sosyalleşir ve tabii Burcu’nun da kalbini kazanır. Mahallenin saf abisi Pırpır Ferhat’ın da katılmasıyla, müthiş bir ekip oluştururlar ve Pulsar’la birlikte maceradan maceraya koşarlar.

Tuğçe
 

Evin 15 yaşındaki kızı. Lise 1’de okuyor, ama annesinin baskısıyla daha şimdiden üniversiteye hazırlanıyor. Gezmeyi ve eğlenmeyi çok seviyor.  Ancak yaşının gereği biraz asi ve aynı zamanda haylaz bir yapısı var.       Hatta biraz huysuz ve şımarık olduğu bile söylenebilir. Sürekli söylenen,     bir şeylerden şikayet eden, kolay memnun olmayan, zor bir kız. Bu yüzden Çağlar’la da çok çatışıyor. Ama en büyüt çatışma nedenini, tabii ki Pulsar oluşturuyor. Çünkü Tuğçe, köpekleri hiç sevmiyor; onların kokularından, salyalarından, tüylerinden iğreniyor.

Bir de üzerine sevgilisi Boğaç’la ilişkisinde, Pulsar yüzünden yaşanan problemler eklenince, ondan iyice nefret ediyor. Çünkü Pulsar’ın gözü, bir hayvan düşmanı olarak bellediği Boğaç’ı hiç gözü tutmuyor ve evin kızını ondan uzak tutmak için her türlü numarayı yapıyor. Çoğu zaman Boğaç’ı, bazen de Tuğçe’yi komik durumlara düşürüyor. Ve bu yüzden onu fazlasıyla sinir ediyor. Tuğçe’nin Çağlar ve Pulsar’la çatışmalarından kaynaklanan patırtı, evden hiç eksik olmuyor.

Nermin

Evin 30-35 yaşındaki annesi. Sürekli ev işleriyle uğraşan ve tüm ailesiyle yakından ilgilenen, son derece tiziz ve temiz bir ev kadını. Çocuklarına karşı her zaman hassas ve duyarlı. Geceleri yatmadan önce mutlaka odalarına gelip kontrol ediyor, onlarla konuşuyor, üstlerini örtüyor. Diğer taraftan, aşırı titiz hallerinden dolayı fevri bir yapıya sahip. Kolay sinirleniyor, bazen sesini yükseltiyor, ama sonra hassas kalbiyle bir anda yumuşayıp duygulanyyor. Orhan’la mutlu bir evliliği var. Ancak bazen çocukları yüzünden onunla da tartışıyor. Ve asla evde bir köpek istemiyor!..

Onun gibi temiz ve titiz bir kadının, evde ortalığı kirletecek bir köpeğe tahammül etmesi imkansız. Ama Pulsar, ne yapıp edip, kendini ona bile kabul ettiriyor. Nermin, Pulsar’ı seviyor, ancak pek çok zaman ortalığı batırdığı ve eve zarar verdiği için onunla çatışıyor, bazen bağıra çağıra kovalıyor, ama sonra çocuklarıyla ilişkisinde olduğu gibi, ona karşı da yumuşuyor. Bu yüzden Pulsar’la aralarında hep tatlı sert çekişmeli bir ilişki var.

Orhan

Evin 35-40 yaşındaki, babası. Özel bir nakliye firmasında taşımacılık yapıyor. Gerektiğinde firmanın nakliye araçlarını kullanıyor, ama kendine ait bir arabası da var. Ailesini geçindirebilecek, çocuklarını okutabilecek kadar iyi kazanıyor, ama pek birikim yapamıyor. Her zaman hesaplı hareket ediyor. Aynı zamanda çok mazbut yaşıyor. Karısı Nermin’in tersine, ağır başlı, sakin bir havası var. Bu yüzden Nermin onu bazen pasif kalmakla suçluyor. Orhan, olaylara genelde soğuk kanlı yaklaşıyor, ama bardağın taştığı kimi zamanlarda o da sinirlenebiliyor ve böyle zamanlarda karısına ayak uydurabiliyor.

Çocuklarına fazla baskı uygulamıyor, hassas ve duygulu yapısıyla onları mutlu etmek için elinden geleni yapıyor ve iyi bir eğitim almaları için çabalıyor. Bu anlamda Çağlar’ın kitap, teleskop gibi isteklerini asla kırmıyor. Ama sıra köpeğe gelince iş değişiyor. Karısının ve kızının köpeklere karşı tutumlarını bildiğinden, evde köpek yüzünden huzursuzluk doğmasını istemiyor. Nitekim Pulsar’ın eve kabul edilmesinden sonra da iki arada bir derede kalıyor. Pulsar’ı sevmekle birlikte, onun evde istemeden yarattığı problemlerden tedirgin oluyor. Hatta ilerleyen bölümlerde, Pulsar evde tehlikeli bir duruma yol açınca, karısının da baskısıyla, onu İstanbul’un karşı yakasında çok uzak bir noktaya götürüp bırakıyor. Ama sonra yaptığından çok pişman olup, Pulsar’dan özür diliyor.  

Gürbüz


Mahallenin 11 yaşındaki sevimsiz ve kötü çocuğu. Obez bir çocuk olduğundan, yaşına göre iri kıyım bir yapısı var. Sert, gaddar ve otoriter bir havaya sahip. Çocuklar üzerinde hakimiyet kurmuş ve adeta çete reisi gibi dolaşıyor. Pek çok çocuk, Gürbüz’ün korumasına ihtiyaç duyarak, ona saygı duyuyor, hizmet ediyor ve hatta onun gazozuna bisküvisine para yetiştirmek için ceplerindeki bozuklukları haraç veriyor.

Mahallede müteahhitlik ve emlakçılık yapan babası Tahir Bey tarafından sürekli şımartılıyor. Haset dolu, çekemeyen ve aç gözlü bir yapıya sahip. Başkalarının sahip olduğu her şeye kendisi de sahip olmak istiyor. Bu nedenle Çağlar’ın kız arkadaşı Burcu’yu da, köpeği Pulsar’ı da fazlasıyla kıskanıyor ve her ikisini de elinden almak için sinsi oyunlar oynuyor, kötülükler yapıyor. Ama tabii, Pulsar’ın da sayesinde hiç birinde başarılı olamıyor ve öfkesi her yenilgide daha da artıyor. Bu anlamda hem mahallenin dert kaynağı, hem de Çağlar için tam bir baş belası.

 Tahir

Gürbüz’ün 40-45 yaşındaki babası. Mahallede bir müteahhitlik ve emlak bürosu var. İlkokul mezunu, taşralı, kaba saba ve oldukça havalı bir tip. Pek akıllı bir adam olmamakla birlikte, kafası hep kolay para kazanmaya ve üçkağıda çalışıyor. Yaptığı inşaatlarda da malzemeden çalıyor. Mahalle sakinlerinin eski evlerini ve arsalarını ucuza kapatmaya çalışıyor. Bir ara Çağlar’ların ve Ferhat’ların evlerine de göz koyuyor. Obez oğlu Gürbüz’ün bir dediğini iki etmeyip, onu sürekli şımartıyor. Onu mahalledeki bütün çocukların üzerinde tutuyor. Aslında hep Gürbüz kötülük yapmasına rağmen, sürekli Çağlar’ın ona kötülük yaptığını düşünüyor. Bu anlamda hem kurnaz ve üçkağıtçı bir adam, hem de yaptıkları ve konuşmalarıyla komik bir tip.

Burcu

Çağlar’ın 10 yaşındaki kız arkadaşı. Mahallenin en güzel ve en şirin kızı.   Aynı mahallede nispeten daha varlıklı bir ailenin, mahallenin önde gelen esnaflarından birinin çocuğu. Her zaman temiz, şık ve bakımlı; her zaman göz alıcı. Bu yüzden, neredeyse mahallenin bütün oğlanları ona aşık. Tabii Çağlar da… Ama Çağlar, başlangıçta, iç kapanık ve asosyal halleriyle Burcu’nun dikkatini çekemiyor. Ancak daha sonra Pulsar gibi güzel bir köpeğe sahip olunca, itibarı ve özgüveni yerine geliyor ve köpeği sayesinde Burcu’nun da ilgisini çekiyor. Bu yüzden pek çok çocuk tarafından kıskanılıyor. Burcu, hassas ve sevgi dolu halleriyle, yalnız Çağlar’ın değil, Pulsar’ın da kalbini kazanıyor. Birlikte çok güzel bir ekip oluşturuyorlar.

Responses

  1. çagları çok seviorum çok tatlı bi oyuncu ayrıca kardeşime onun adını verdik ailemde omu çok sevio onu arka sokaklar dizisindeki ali yani alp abiye çok benzetiyorum onuda çok seviorum hep başarıların devamını diliyorum

  2. slm benim kardesim siz seviyor hiç tahmin edemeyeceğiniz kadar o daha 3 yaşında ve hayvanları özelliklede köpekleri çok seviyor bu yüzden fabrikamızdaki köpeğin adınıda pulsar koyduk. başarılar
    tokat

  3. filmi izliyom köpek güzel abi egitilmiş film arada sıkıtyyo ama güzel film

  4. film harika müthiş gürbüze kıcıgım hha
    köpek çok güzel

  5. ben çokkk severim pulsarı

  6. ben bu dizinin bölümlerinin dahada çoğaltılması çok isterim çünkü bu iziyi final olarak izlemiştim ve hepsini anlamış kadar oldum bence bu dizi çok güsel yapımcılarına :)

  7. ben bu dizinin bölümlerinin dahada çoğaltılması çok isterim çünkü bu diziyi final olarak izlemiştim ve hepsini anlamış kadar oldum bence bu dizi çok güsel yapımcılarına :)

  8. ya ben bu diziye izlemeye başlayalı 2-3 gün oldu insanda manyak bir bağımlılık yapıyo ben bayıldım bu diziye hatta dizide çağların babası rolündeki adam eskiden selenadaydı değil mi hatta çağlarda eskiden aliyede oynuyordu neyse konumuz bu değil ama ben gerçekten bu diziye bayıldım lütfen hiç sezon finali falan yapmayın olur mu bütün yaz sizi izlemek istiyorum başarılarınızın devamını dilerim hoşçakalın

  9. BEN ECEM SİTE ÇOK GÜZEL OLMUŞ VE DİZİ DE…TÜM EKİP ARKADAŞLARINIZA TEŞEKKÜR EDİYORUM ÇÜNKÜ KÖPEKLERİ VE DİĞER HAYVANLARI ÇOK SEVERİM BU NEDENLE DİZİNİZDE BİR HAYVANI OYNATTIĞINIZ İÇİN SİZİ TEBRİK EDERİM DİĞER BÖLÜMLERDE DE BAŞARILARINIZI DİLERİM…

  10. pulsara bayılıyorumm zevkle filmi izliyorumm ama caglar çok yapmacık pulsar diyoo
    daha içten demeye çalışsın

  11. dizi cok güzel ama gec saate kondugu beni üzüyor cünkü gec kalinca cocuklar yatmak sorunda kaliyor bence yetkililer biraz erken saate alsa iyi olur.saygilar.

    • vallah benim de bir alman kurdu köpeğim var daı da pulsar ve uyusturucu buluyo cok akıllı benim adım cağlar

  12. puLsar dizisini çok seviyorum bnm en çokk sevdiğim hayvan köpek ve pulsar çok tatlı bi köpek vede herşeyden anlıo böle bi köpeği kim istemez ki istemez diyince aklıma geldi tuğçe bnm adaşım tabii filmde çok tatlı bi kız ama rolü onu çok gıcık yapıyo

  13. yaa lütfen pulsarda ki tolga komserin adı nedir

  14. buldum bere kürcan

  15. berke hürcan mış adı bu sitedende kimse msj yollamıyor ya

  16. pulsarı çok seviyorum kardeşim berkay bile ona pulsar abi diyo

  17. süper bi dizi ve şimdi benim ablam o diziye gircek 11. bölümde olcak pulsarı görmüş çok tatlıymış


Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter picture

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

%d blogcu bunu beğendi: